איך להסיר מילות מפתח מקמפיין pMax בגוגל אדס

מכירים את זה שבקמפיין חיפוש של גוגל אתם מגלים מילות מפתח שלא מתאימות לקמפיין ועולה הצורך להוסיף אותן בתור מילות שלילה? אז בקמפיין Pmax אין אפשרות "מובנית" במערכת של גוגל אדס. במקום זה, יש טופס תמיכה שיש למלא.

תוכן עניינים

מחפשים את תוכן העניינים?
הרכיב נמצא בתחתית המסך בצד שמאל 🙂

בעזרת הטופס תקבלו שליטה (או את ההרגשה שיש שליטה) על קמפייני ה-Blackbox של Performance Max ב-Google Ads.

חלקכם אולי יודעים את השיטה, היא שותפה בניוזלטר של PPC Mastery.

גוגל הוציאו טופס שמאפשר לשלוח בקשה לעדכון ידני של קמפיין ספציפי. הטופס מאוד פשוט
Performance Max Campaign Modification Request Form

למטיבי לכת, מצרף את אותו הטופס רק ב-Dark mode (כן כן, אני מהמטרחנים).

ממלאים את הטופס כדי לבקש מגוגל לא לכלול: מילת מפתח, נושא או מיקום לקמפיין pMax.

יש למלא את הטופס פר חשבון מודעות (אי אפשר למלא את זה פר חשבון MCC).

1. מלאו את כל הפרטים הרלוונטיים על חשבונכם

הוסיפו את השם המלא, האימייל ומזהה חשבון Google Ads.

Performance Max Campaign Modification Request Form Google Ads
Performance Max Campaign Modification Request Form Google Ads

2. בחרו את מה שברצונכם לא לכלול

בחירה מתוך אי-הכללות של מילות מפתח, נושאים או מיקומים.

בחירה איזה שינוי תרצו לבצע - אם זה ברמת מילת מפתח, קמפיין או חשבון המודעות
בחירה איזה שינוי תרצו לבצע – אם זה ברמת מילת מפתח, קמפיין או חשבון המודעות

3. בחרו את רמת ההחרגה והעלו את הקובץ לטופס

אם אתם בוחרים להחריג מילות מפתח: 

  • בחרו בין אי-הכללות ברמת החשבון או ברמת הקמפיין
  • בחרו “For another performance or automation guiding way”
  • הורידו את הקובץ "pMAX: Request Template", מלאו אותו והעלו כקובץ מצורף לטופס.
בחירת הגדרת השינוי הרצויה והורדת הקובץ תבנית של גוגל לבקשת שינויים
בחירת הגדרת השינוי הרצויה והורדת הקובץ תבנית של גוגל לבקשת שינויים

הקובץ pMAX: Request Template מכיל כרטיסיות להוספת מילות המפתח, הנושא והחרגות של מיקומים ונראה כך:

Pmax Implemetation Request Template
Pmax Implemetation Request Template

שימו לב לאופן שבו אי-הכללות ברמת החשבון משפיעות על כל הקמפיינים, לא רק על קמפיין ספציפי של pMax.

הקו המנחה יהיה להשתמש באי-הכללות ברמת קמפיין, אלא אם מדובר במשהו שבאמת רוצים לא לכלול בחשבון כולו, למשל מסיבות בטיחות המותג וכו'.

4. אל תשכחו לאשר הסכמה לתנאי השימוש ושלחו את הטופס

נשמע איזוטרי אבל שלב חשוב, אתם בעצם נותנים הסכמה לגוגל אישור חד פעמי לבצע שינויים בחשבונות פרסום שלכם. אחרי זה נשאר רק לחכות שהם יטמיעו את השינויים.

כמה דגשים על קובץ ההחרגות של גוגל

הם מציינים כמה דברים ששווה לציין את זה גם כאן בפוסט:

  • כל השדות בטאב שתמלאו הינם חובה.
  • אל תגררו את מספר החשבון מודעות אלא תעתיקו אותו אחד אחד – מהסיבה שאם תגררו מספר באקסל זה פשוט יוסיף את המספר הבא ברשימה, מה שיגרור עיכוב במלאכה שלשמה התכנסנו.
  • וודאו שאתם ממלאים את השדות על בסיס ההחרגה שאתם מכוונים אליה, יש איזור ייעודי למילוי פר החרגה – בין אם זה ברמת החשבון או ברמת הקמפיין.
  • אל תשתמשו בסוגריים מרובעים ([דוגמה]) או מרכאות ("דוגמה") בשביל לסמן מילת מפתח מדויקת או מילת מפתח רחבה, ציינו את זה בשדה המתאים של "Match Type".

את התבנית אפשר להוריד ישירות מהטופס, בהתאם לבחירות של ההחרגות הרצויות לאותו חשבון מודעות

*כן, צריך למלא את הקובץ פר חשבון מודעות אישי ולא MCC.

מה שנקרא זה לא באג, אלא פיצ'ר.

שתפו את הפוסט:

פייסבוק
וואטסאפ
לינקדאין
אי-מייל
מעוניינים לקבל עדכונים על פוסטים שאני כותב במייל? >>

היכרות עם התוסף Doubly

אם אתם מעבירים תכני פוסט או דפים בצורה ידנית, התוסף Doubly יחסוך לכם המון זמן והתעסקות עם העברה ידנית שכוללת: יצירת פוסט חדש > העברה של התכנים > יצירת תגיות וקטגוריות > הורדה והעלאה של התמונות ועוד כמה פיצ'רים שאפרט בפוסט.

לקריאת הפוסט

הלינק המושלם – למה לא כדאי לתת קישור של "לחצו כאן"

כולנו יודעים מה לינק באתר עושה בשביל SEO, וכולנו יודעים מה לינק באתר עושה בשבילנו: הוא לוקח אותנו למקום אחר.
ככה אנחנו משתמשים וחוקרים את האינטרנט. אבל, לא כולם יודעים שיש ללינק יותר להציע מאשר מילה או תמונה קליקבילית. הצורה שאנחנו כותבים, מתנסחים, מעצבים ומקודדים את הלינק, איך היא עובדת על כל מכשיר?

לקריאת הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן